Wednesday, February 2, 2011

kejurian anda DIPERLUKAN!! episode 1

sebelom bermula, ingin saya maklumkan bhawa ilmu statistik yg dipelajari time sem 2 akhirnya ad kegunaannya.

isu pada kali ini mgkn pada pandangan saudare saudari agak kecik, xpenting, xrelevan atau xmasok akal! namun pada pandangan krew alam@afiq, (rase megah plak bile gune penjodoh bilangan krew ni hahaha) isu ini amat penting kerana perkara ini melibatkan fahaman kendiri..

niat dihati nk pendekkan crite, tp takot dilabel "PEMALAS yg COMEY" plak nnt...

xpe xpe, at least one part of it is true kan3~~

isu tersebut adalah!!!!

[ muka saya macam the rock atau tidak? ]


ulasan isu:
hal ini timbul yer kerana terdapat ramai peminat2 di Facebook yg tidak dapat menerima kecomelan saya ditukar ganti dgn kehensaman the rock. tidak adil kate mereka kerana saya ternyata lebey comey!?
krew alam@afiq amat hairan akan fenomena ini dan ingin membuat survey.. kerjasama anda disini amat penting yer bagi mengurai misteri kecomelan dan kehensaman ni..

saya sertakan bersama profile pics saya. sile amati baek2 hehehee...






anda boleh menjawab gune poll atau tulis disudut komen. kedua-dua lg bagus! hahahaa

p/s: seyes! saye lebey rela fikir pasal musuh saya (nombor-nombor) dari memikirkan perkara diatas.

6 comments: